23 Ağustos 2014 Cumartesi

Şahane Hatalar- Heather McELHATTON

Merhaba...Bu gün sizlerlee Heather McelHATTON' un Şahane Hatalar adlı kitabını paylaşacağım...
Bu kitap okuyucuya çok fazla ve çeşitli hikayeler sunmayı vaadediyor...
Gördüğünüz gibi arka kapakta da bahsettiği gibi herkes ikinci bir şansı hak eder mantığına dayalı bir kitap.
Ben bu kitaptan pek hoşlanmadım malesef :(

Kitaba ilk başladığınızda liseyi bitirmiş bir bayan olarak, ya erkek arkadaşınızla üniversite okumaya gideceksiniz yada kendi başınıza bir seyahate çıkacaksınız bu şekilde ilk tercihleriniz karşınıza çıkıyor ve serüvenden seüvene atılıyorsunuz...

İlk elime aldığımda çok merak ettim fakat beni tatmin etmedi.serinin 2. kitabı da vardı elimde ve ilkini bğenmedim diye ikinciyi okumamazlık etmedim.onada bir sans verdim.sonraki yazımda serinin ikinci kitabı üzerine olacak...          
okuduğunuz için teşekkur ederim...

Hiç yorum yok: